Hoe kan ik muziek overzetten naar mijn samsung galaxy s3?

Ik weet wel hoe je muziek download, alleen het probleem is dat het gedownloade muziek niet meer terecht komt waar ik het wil hebben, namelijk in de Mp3-speler... Wel krijg ik steeds een melding van 'geheugen bijna vol' kan dit hiermee iets te maken hebben? Want eerst lukte het wel altijd...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het best kopieer je ze op je sd kaart.
Stop het kaartje in je pc en kopieer alles er op, dan weer terug in je telefoon.
je galaxy zet ze zelf in je mp3 speler

heb je geen kaartlezer in je pc? 1 dollar op ebay.com uit china incl verzending.
http://goo.gl/csgtcT

Een ruime 16gb kaart voor 12 euro;
http://goo.gl/8kLGb7

Toegevoegd na 20 minuten:
Hoeveel geheugenruimte heb je over?
In principe worden alle MP3 bestanden gewoon in je MP3 speler gelezen, ongeacht waar je ze neerzet.
Maar als je geheugen vol is, moet je wel een sdkaart kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via samsung kies kan je ook muziek op je telefoon zetten. Dan kan je zelf kiezen op welk geheuegen. Even googelen op samsung kies. Gratis te downloaden