Hoeveel jaar garantie krijg je bij de mediamarkt op een iPod touch ?

Ik heb een iPod touch 2de generatie en daar is het scherm van gebarsten toen ik hem uit mijn hoesje haalde viel hij op de grond. Hoeveel jaar heb je daar garantie op ik heb hem in juli 2010 gekocht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Maar voor een kapot scherm die gebroken is krijg je niks want het is je eigens schuld zeggen ze dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

2 jaar, bij de apple store 1 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Garantie is bedoeld om jou schadeloos te stellen bij fabricage fouten. Gevreken die zich voordoen tijdens gebruik kort na aankoop tot max 2 jaar. Dit heet product aansprakelijkheid..Als je hem laat vallen is dat geen fabrkieks fout.. Dat kan je toch zelf ook wel bedenken?