Ik zit TV te kijken met 3 afstandsbedieningen. Kan dit niet iets gebruiksvriendelijker?

Ze zijn voor mijn Samsung TV,mijn Set-Top-Box AMINO en voor mijn Home Theater-geluidssysteem. Liefst zo eenvoudig mogelijk. Mijn vrouw moet er ook mee kunnen werken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Poet
10 jaar geleden
Alles wat je koopt claimt makkelijk te zijn maar uiteindelijk zit je huis vol draden, remotes en elektronische kastjes!

Het beste antwoord

Daar heb je universele afstandsbedieningen voor. Ik heb zelf bijvoorbeeld de Logitech Harmony One. Daarmee bedien je al je apparaten met één afstandsbediening. Je kunt activiteiten programmeren, zodat met één druk op de knop alle apparaten worden aangezet die je nodig hebt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar er zijn ook andere merken. Philips heeft ze bijvoorbeeld ook.
bamibal
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De unityremote. Bediend alles in een keer met je i phone iPad of android. Schakel alles in een keer aan of uit. Zelf lerend en aan te leren. Een losse unit op de kast achter je, stuurt alle apparaten aan, tegelijkertijd of afzonderlijk. Ideaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thuis heb ik dat ook, Ik heb een app op mijn telefoon (met Andriod) Ik gebruik namelijk Media remote for android. Download deze app, verbind hem met je tv. En hoppa Klaar
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.