Ik heb een vraag : Heb een mediaspeler met name Zoomplayer , maar kan er geen dvd mee afspelen ! Wie kan mij raad geven ? Mvg, Karel8158

Zoomplayer (uitgegeven bij Inmatrix.com)
Heeft er iemand nuttige tips ivm met deze mediaspeler en is deze compatibel met andere mediaspelers (bv Windows Media Player 11)

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb vernomen dat Zoomplayer betalend zou zijn ?
kan iemand mij zeggen welke player(s) even goed zijn of zelfs beter dan Zoomplayer ? Graag jullie reakties

Mvg,

Karel8158

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Dag Karel,
Weet niets i.v.m. Zoomplayer, heb een beter staan. VLC player is zeer goed, ik zou je VLC aanraden voor zowel films als muziek. Zie onderstaande link voor het de downloaden. Als u nog vragen hebt, vraag gerust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De betaal versie van Zoomplayer kan dit alleen. Verder raad ik je net als wat iemand voor mij al zei, VCL player aan. Zoomplayer was goed, heb nog een oudere versie ergens op een hdd staan. Echter in plaats van vooruit, ging deze ver achteruit.(dat is mijn mening he;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk ben ik geen fan van Zoomplayer en ook niet van Vlc.
Ik heb twee spelers die alles afspelen. De eerste is GOMplayer, die speelt ook beschadigde bestanden goed af, gewoon door de beschadiging over te slaan of er voorbij te lopen, en BSplayerFree. Die speelt HD erg goed af, en heeft allerlei leuke bijkomende functies.

Toegevoegd na 1 minuut:
Gom Player: http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-x-b-a-x-y.htm

BSplayerFree: http://www.bsplayer.org/